آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 39؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 39؛3
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn



 
RAM Manager Pro برای اندروید؛

با بهینه سازی سرعت تلفن همراه خود را چند برابر کنید + دانلود نرم افزار

نصب برنامه ها و بازی های مختلف سبب پر شدن فضای رم گوشی به صورت پراکنده می شود و پر شدن فضای رم سبب کاهش سرعت گوشی در اجرای برنامه ها و نصب آن ها می شود. نرم افزار RAM Manager Pro v6 یکی از بهترین برنامه های بهنیه سازی برای گوشی های اندرویدی است. برنامه در تعدادی از گوشی های اندرویدی تست شده و توانسته سبب افزایش عملکرد آن ها به صورت چشمگیری شود. نرم افزار معرفی شده برای افرادی که گوشی هایی با رم پایین دارند بسیار مناسب و حیاتی است.

 

 

 
نرم افزار Camera Awesome برای اندروید؛

تبدیل به یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای شوید + دانلود نرم‌افزار

 

نرم افزار Camera Awesome یک ابزار بی نظیر با کلی امکانات است که شما را به یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای تبدیل می کند. این نرم افزار با بیش ار ۲۰ میلیون بار دانلود برای سیستم عامل ای او اس اکنون برای اندرویدی ها عرضه شده است. عکس برداری پشت سر هم، تثبیت کننده تصویر و حالت پانوراما، تشخیص چهره به طور خودکار، تایمر، ابزارهای خلاقانه ویرایش و ... از ویژگی های کلیدی این نرم افزار به شمار می آید.


 

 
 

 
برای رایانه؛

بر روی تصاویر آرم و نوشته قرار دهید + دانلود نرم افزار

شاید شما هم دوست داشته باشید بر روی تصاویر خود یادگاری بنویسید یا آن ها را با نام خود منتشر کنید، بهترین کار برای نوشتن یادگاری و جلوگیری از سرقت تصاویر قرار دادن متن و تصویر اختصاصی بر روی آن ها است. با استفاده از این نرم افزار TSR Watermark Image Software 2.7 قادر خواهید بود، بر روی تصاویر عکس (واتر مارک) یا نوشته قرار دهید، برنامه علاوه بر قرار دادن واتر مارک بر روی تصاویر قادر است، ویرایش های اولیه بر روی تصویر را انجام دهد.

 

 

از اطلاعات گوشی اندرویدی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید + دانلود نرم افزار

ممکن است در تلفن همراه اطلاعات مختلفی از قبیل: برنامه ها، بازی ها و فایل های شخصی وجود داشته باشد. گاهی اوقات به دلیل اشتباه کاربر یا ویروسی شدن تلفن همراه، اطلاعات کاربردی گوشی از بین می روند، برای مقابله با این کار بهتر است قبل از وقوع حادثه و از بین رفتن اطلاعات یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی خود تهیه کنید. نرم افزار Titanium Backup Pro 6 یکی از بهترین برنامه های موجود برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی اندرویدی است، نرم افزار می تواند از اطلاعات سیستمی و نصبی، اطلاعات کارت حافظه، تنظیمات مختلف و ... نسخه پشتیبان تهیه کند و سلامتی اطلاعات مورد نظر شما را تضمین کند.

 

 

 
PrinterShare Mobile Print؛

با گوشی اندرویدی خود به پرینتر متصل شوید + دانلود

 
PrinterShare Mobile Print نرم افزار جالب و کاربردی است که با آن می توانید به راحتی از طریق گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به پرینترهایی که قابلیت اتصال از طریق Bluetooth و Wi-Fi را دارند متصل شده و از راه دور به پرینتر فرمان پرینت صادر کنند. دیگر نیاز نیست برای پرینت تصاویر گرفته شده با گوشی حتما آن ها را وارد کامپیوتر کرده و بعد پرینت بگیرید کافی است نرم افزار را اجرا کرده و به چاپ کردن اسناد و تصاویر کنید.


 

 
 

 
Restore Point Creator برای رایانه؛

 

نرم افزار مدیریت "System Restore" در ویندوز + دانلود

  نرم افزار Restore Point Creator ابزاری سیستمی است که شما می‌توانید از طریق این برنامه نقطه بازگشت برای سیستم خود ایجاد کنید تا در صورت بروز مشکلی آن را سریع تر به حالت قبل از ایجاد مشکل برگردانید.


 

 
 

 
افزونه‌ای برای word؛

"ویراستار"؛ نرم‌افزاری برای اصلاح نگارش فارسی + دانلود

نرم‌افزار ویراستیار افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) است که قابلیت‌های متعددی را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند. نرم‌افزار ویراستیار امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. از قابلیت‌های ویراستار می‌توان به غلطیاب املایی، اصلاح نویسه‌های متن، اصلاح نشانه‌گذاری، تبدیل تقویم و تاریخ، تبدیل پینگلیش، پیش پردازش املایی متن، تبدیل اعداد و... اشاره کرد.

 

 

 
Adobe Flash Player؛

فلش پلیر رایانه‌تان را به روز رسانی کنید + دانلود

 
از کلیپ‌ها و بازی‌ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب همه و همه جهت اجرا نیاز به نصب برنامه‌ای تحت عنوان فلش پلیر (Flash Player) دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط سایت Adobeدر اختیار کلیه کاربران قرار می‌گیرد و فقط شما قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب کنید.


 

 
 

 
ویژه اندرویدی ها؛

قضاوت های امیرالمومنین(ع) برای تلفن همراه + دانلود نرم افزار

نرم افزار مذهبی Ghezavat شامل قضاوت های حکیمانه امیر المومنین (ع) در مسائل مختلف است، برنامه شامل 470 مطلب در مورد قضاوت امام علی (ع) است که این 470 مطلب در 5 فصل و 25 بخش مختلف دسته بندی شده اند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی، منوی کشویی برای دسترسی سریع تر کاربر، امکان دسته بندی مطالب خوانده شده و خوانده نشده و ... اشاره کرد.

 
  

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 
برای اندروید؛

فایل های موجود در تلفن همراهتان را مدیریت کنید + دانلود نرم افزار

فایل منیجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، که نرم افزار ES File Explorer File Manager یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل ها و برنامه ها در تلفن همراه است. اصلی ترین ویژگی برنامه که سبب محبوبیت آن شده است، سرعت بالا در انجام امور درخواستی است. اما علاوه بر سرعت بالا در اجرا امور، برنامه از فایل های فشرده مانند: zip و rar به صورت کامل پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های موجود در تلفن همراهتان را با استفاده از شبکه wifi بین سایر تلفن های همراه یا رایانه به اشتراک بگذارید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید





گردآوری از: سالار واعظی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409